Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Центр Взаємодії Avon 0800 50 50 80

Центр Взаємодії Avon 0800 50 50 80

Центр Взаємодії Avon 0800 50 50 80 (також відомий як Customer Interaction Center або CIC Avon) – це сервіс підтримки та обслуговування клієнтів компанії Avon. Він забезпечує зв’язок між компанією та її клієнтами, а також надає допомогу та консультації з питань, пов’язаних з продукцією, замовленнями, оплатою, доставкою та іншими аспектами, пов’язаними з покупками та використанням продукції Avon.

0800 50 50 80

0800 50 50 80 – це єдиний інформаційний номер для Представників Avon, де ви можете отримати всю необхідну інформацію за допомогою Центру Взаємодії. Цей номер надає зручне сегментоване меню для різних категорій користувачів, таких як Клієнти, нові Представники, Представники, Партнери, Менеджери та учасники Президентського Клубу.

Центр Взаємодії Avon може надавати підтримку через різні засоби зв’язку, такі як телефон, електронна пошта, онлайн-чат або соціальні медіа. Клієнти можуть звертатися в Центр Взаємодії Avon для отримання відповідей на питання, вирішення проблем, пов’язаних з замовленнями або будь-якими іншими питаннями, пов’язаними з продукцією та обслуговуванням Avon.

Головним завданням Центру Взаємодії Avon є задоволення клієнтів та надання якісної підтримки для створення позитивного досвіду покупок в компанії Avon.

За допомогою Центру Взаємодії ви можете самостійно скасувати замовлення або видалити продукцію з автозамовлення. Також ви можете отримати інформацію про доступні програми, надані компанією Avon.

У разі складних питань ви можете звернутися до оператора Центру Взаємодії з 8:30 до 17:00 у робочі дні для отримання допомоги.

Авторизація.

Щодо авторизації, для всіх типів реєстрації існують різні способи. Для користувачів послуги Avon Mobile авторизація відбувається автоматично. Ті, хто не зареєстровані в Avon Mobile, повинні натиснути 1, щоб увійти в розділ для Представників.

Для Представників, зареєстрованих за паспортом, авторизація можлива за номером паспорта (біометричного або звичайного паспорта). Для Представників, зареєстрованих без паспорта, авторизація можлива за датою народження.

Після авторизації ви можете використовувати коди швидкого набору для швидкого доступу до певних функцій та послуг.

Коди швидкого набору.

Таблиця кодів швидкого набору з інформацією для Представників:

СегментКнопкаОпис
Для учасників ПРНП1Інформація по особовому рахунку
2Як отримати подарунки по ПРНП
3Поради б’юті-консультанта
4Інформація по іншому рахунку
Для Представників1Інформація по особовому рахунку
2Поради б’юті-консультанта
3Інформація по іншому рахунку
Для членів Президентського Клубу1Інформація по особовому рахунку
2Розмістити замовлення
3Поради б’юті-консультанта
4Інформація по іншому рахунку
11Інформація по особовому рахунку
1.1Стан рахунку
1.2Замовлення та повернення
1.3Програми та акції
1.4Наявність продукції на складі
1.5Отримати СМС-пароль
1.6Прослухати або змінити персональні дані
1.11.1Стан рахунку
1.1.1Баланс та ліміт кредиту
1.1.2Несплачені замовлення
1.1.3Електронне підтвердження оплати
1.1.4Реквізити для оплати
1.1.5Деталі отриманої оплати
1.1.6Проблеми з оплатою
1.21.2.1Інформація по замовленням
1.2.2Повернення, обмін, недовкладення
1.2.3Адреса доставки
1.2.4Автозамовлення
1.2.5Проблеми із замовленням
1.2.11.2.1.1Деталі останнього опрацьованого замовлення
1.2.1.2Видалити замовлення
1.2.1.3Несплачені замовлення
1.2.1.4Проблеми із замовленням
1.2.21.2.2.1Деталі останнього повернення
1.2.2.2Як оформити повернення
1.2.2.3Вартість та терміни повернення/обміну
1.2.2.4Продукція, що не підлягає поверненню
1.2.2.5З’єднання з оператором з питань повернення
1.2.31.2.3.1Індекс зареєстрованої регулярної доставки
1.2.3.2Індекс зареєстрованої експрес доставки
1.2.3.3Як змінити адресу доставки
1.2.41.2.4.1Відмовитись від автозамовлення
1.2.4.2Що таке автозамовлення
1.31.3.1Президентський Клуб
1.3.2Anew Club
1.3.3Додаткова знижка
1.3.4Поточні акції
1.3.5Питання по програмах
1.41.4Наявність продукції на складі
1.51.5Отримати СМС-пароль
1.61.6.1Послуга Avon Mobile
1.6.2Адреса доставки
1.6.3Автоматичне інвойсування друкованої продукції
1.6.4Телефон Наставника
1.6.5З’єднання з оператором
1.6.11.6.1.1Підключити номер
1.6.1.2Загальна інформація про послугу
1.6.1.3З’єднання з оператором
1.6.1.11.6.1.1Змінити номер
1.6.1.2Відключити послугу
1.6.1.21.6.1.2Загальна інформація про послугу
1.6.1.4З’єднання з оператором
1.6.21.6.2.1Змінити індекс регулярної доставки
1.6.2.2Змінити індекс експрес доставки
1.6.31.6.3.1Підключити або відключити автоматичне інвойсування друкованої продукції
1.6.3.2Що таке автоматична друкована продукція
1.6.41.6.4Телефон Наставника
1.6.51.6.5З’єднання з оператором

Ця таблиця містить інформацію, яку можна отримати для різних сегментів Представників Avon, а також підсегменти з деталями. Ви можете використовувати опції в Центрі Взаємодії Avon, щоб отримати відповідну інформацію, пов’язану з вашим рахунком, подарунками, порадами красуні-консультанта, розміщенням замовлень, інформацією про інші рахунки та іншими питаннями, пов’язаними з поточним каталогом Avon.

This Pop-up Is Included in the Theme
Best Choice for Creatives
Purchase Now